Opći uvjeti poslovanja

Informacije o trgovačkom društvu
 
BIT PROMET d.o.o.
Velika cesta 39, 10020 Zagreb
Tel: 01/6606-488
 
OIB: 15161231864 MBS: 080190500
Registarski sud: Trgovački sud u Zagrebu
Temeljni kapital: 784.126,35EUR uplaćen u cijelosti
Transakcijski račun otvoren kod Zagrebačka Banke d.d.: IBAN: HR7123600001101717429
 
Uprava: Tomislav Čolić, Biljana Čolić
 
 
Opće odredbe
Ovim uvjetima definira se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke, povrata i reklamacije proizvoda, zaštite autorskih prava te opće odredbe poslovanja prilikom kupovine proizvoda koji su ponuđeni u ovoj Internet trgovini. www.bitpromet.hr može se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema niže navedenim uvjetima i pravilima.
Trgovac je bilo koja osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu u okviru svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, uključujući i osobu koja nastupa u ime ili za račun trgovca.
Korisnik je svaka osoba koja posjeti ili pretražuje mrežne stranice bitpromet.hr i proizvode u mrežnoj trgovini. Korisnik pristaje koristiti mrežne stranice bitpromet.hr u skladu s Općim uvjetima poslovanja.
Registrirani korisnik je svaka osoba koja je izradila korisnički profil na mrežnim stranicama bitpromet.hr. 
Kupac je svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda izvršila unos svojih podataka te kupila proizvod.
Webshop se odnosi na pojam mrežna (Internet) trgovina na mrežnim stranicama bitpromet.hr.
Košarica je pojam za virtualno mjesto gdje se spremaju proizvodi koje je Korisnik odabrao za kupnju. Košarica sadrži pregled svih proizvoda koje je Korisnik odabrao te njihovu količinu, kako bi Korisnik mogao naručiti proizvode. Unutar Košarice moguće je odabrati dostavu na adresu ili osobno preuzimanje na prodajnom mjestu (Click & Collect) te dobiti informacije o cijeni dostave.
Maloprodajna cijena je konačna cijena u službenoj valuti Republike Hrvatske za pojedini proizvod odnosno određenu količinu proizvoda, uključujući poreze i druga javna davanja.
Blagajna je pojam za virtualno mjesto na webshopu gdje se obavlja plaćanje proizvoda.
 
 
Cijene
Cijene proizvoda i usluga u webshopu izražene su u valuti Republike Hrvatske s uključenim PDV-om i vrijede isključivo u trenutku kupnje putem webshopa. Cijena je utvrđena za svaki pojedini proizvod i prikazana je uz opis svakog pojedinog proizvoda.
Webshop je zaseban kanal prodaje i cijene ne moraju biti istovjetne s cijenama drugih kanala prodaje (BIT PROMET poslovnice i dr).
BIT PROMET d.o.o. ima pravo promjene cijena proizvoda ili usluga na webshopu bez prethodne najave. 
Proizvodi bez istaknute cijene s opcijom "Cijena na upit" su proizvodi koje nije moguće kupiti. Odabirom opcije "Cijena na upit" Korisniku se nudi mogućnost unosa adrese elektroničke pošte u svrhu primitka obavijesti o cijeni.

 
Pretraga i kupnja proizvoda
Pretragu možete vršiti na dva načina:
  • Prvi način je da koristite izbornik kategorija i podkategorija koji se nalazi u gornjem dijelu web stranice. 
  • Drugi način je da koristite tražilicu koja se nalazi u gornjem desnom kutu web stranice. Ovaj način pretrage je mnogo brži u slučaju da znate cijeli ili dio naziva proizvoda kojeg tražite. 
Nakon što upišete naziv ili dio naziva proizvoda u tražilicu, klikom na „traži“ će se izlistati proizvodi koji odgovaraju upisanom pojmu. Ako je izlistan proizvod koji Kupac traži jednostavnim klikom na njega biti će proslijeđen na stranicu proizvoda.
Kupac može kupovati proizvode kao Gost na webshopu ili kao Registrirani korisnik. 
Proizvode koje Korisnik želi kupiti u webshopu dodaje u Košaricu.
Korisnik ima mogućnost u svakom trenutku pregledati odabrane proizvode klikom na Pregled košarice, gdje Korisnik može ukloniti proizvode iz Košarice, ažurirati količine, nastaviti kupovinu. 
Proizvodi koji su dodani u Košaricu nisu rezervirani sve dok BIT PROMET Kupcu, elektroničkom porukom, ne potvrdi da su proizvodi spremni za preuzimanje ili isporuku.
Potvrda odabira proizvoda dodanih u košaricu obavlja se klikom na Završite kupovinu kako bi se završio proces narudžbe. 
U sljedećem koraku se odabire način isporuke ili preuzimanja odabranih proizvoda te način plaćanja. Ako Kupac želi R1 račun potrebno je označiti polje naznačeno za izdavanje R1 računa kako bi se ponudila opcija unosa podataka za R1 račun.
Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće.
 
Klikom na gumb Završite kupovinu zaključuje se narudžba koja predstavlja namjeru kupnje i neopoziva je.
Nakon zaprimanja narudžbe BIT PROMET će obavijestiti Kupca elektroničkom porukom o zaprimanju narudžbe.
Narudžbu ćemo proslijediti u obradu kada vaša uplata bude vidljiva na našim računima o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila. Ukoliko ste odabrali opciju plaćanja virmanskom uplatom, izvršili ste plaćanje, a odabrani proizvod iz nekih izvanrednih okolnosti nije raspoloživ, izvršit ćemo povrat novca na račun sa kojeg je izvršeno plaćanje. Odabirom plaćanja prilikom preuzimanja u BIT PROMET poslovnici nakon zaključene kupnje dobivate potvrdu o obradi narudžbe putem e-maila.
 
Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na bitpromet.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu, o čemu se BIT PROMET obvezuje obavijestiti Kupca i poduzeti sve potrebne radnje kako bi proizvode pribavio u propisanom vremenskom roku. Ukoliko pak neće biti u mogućnosti dobaviti naručeni proizvod, obvezuje se bez odgode o tome izvijestiti Kupca, ponuditi mu kupnju drugog proizvoda sličnih karakteristika ili otkazivanje narudžbe.

 
Sklapanje i trajanje ugovora o kupoprodaji 
Ugovor o kupoprodaji između BIT PROMET d.o.o. i Kupca sklopljen je u trenutku kada BIT PROMET Kupcu pošalje elektroničku poruku da su proizvodi spremni za preuzimanje.
Kod preuzimanja proizvoda u BIT PROMET poslovnici, račun za kupljene proizvode Kupac će dobiti prilikom preuzimanja proizvoda, a kod dostave na kućnu adresu, račun će biti dostavljen s pošiljkom. BIT PROMET račun šalje i elektroničkom porukom.
Ugovor koji Kupac sklapa s BIT PROMET-om je jednokratan ugovor o kupoprodaji koji je ispunjen isporukom robe i plaćanjem cijene, osim u slučaju raskida ugovora. 
BIT PROMET zadržava pravo odustajanja od zaključenja kupoprodajnog ugovora u slučaju neraspoloživosti proizvoda ili drugih teškoća o čemu će informirati korisnika. Kupoprodajni ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada BIT PROMET potvrdi narudžbu i kada Kupac primi obavijest putem e-maila da je narudžba potvrđena.
 
Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio ugovora o kupoprodaji između BIT PROMET d.o.o. i Kupca.
 
 
Način plaćanja
Kupcima je omogućeno jednokratno plaćanje na slijedeće načine:
  • Kreditne i debitne kartice: 
    • Mastercard®
    • Maestro® 
    • Visa
  • Virmanska uplata/opća uplatnica
  • Pri preuzimanju u poslovnici gotovinom ili kreditnim i debitnim karticama
     
Sve potrebne informacije vezane za plaćanje su jasno vidljive tijekom kupnje na web stranici, te u potvrdi koju putem e-maila šaljemo pri zaključivanju svake kupnje. U slučaju da odaberete plaćanje karticom, nakon što ste pročitali i prihvaćate Opće uvjete i Izjavu o privatnosti, biti ćete preusmjereni na stranicu pružatelja usluge online kupovine Monri WebPay na kojoj ćete morati upisati podatke o kartici kojom plaćate svoju narudžbu. U slučaju da ste odabrali opciju uplate virmanom/općom uplatnicom, nakon zaključene narudžbe poslat ćemo vam e-mail koji sadrži ponudu s odabranim artiklima iz košarice s točnim iznosom za uplatu. Prilikom plaćanja po ponudi na općoj uplatnici obavezno navedite poziv na broj, kako bi vaša uplata bila ispravno evidentirana. Proizvode ćemo vam poslati nakon što vaša uplata bude vidljiva na našem računu. Uplate provjerava i obrađuje webshop administrator. Ukoliko ste odabrali opciju plaćanja prilikom preuzimanja u BIT PROMET poslovnici proizvode plaćate pri pruzimanju na prodajnom mjestu. Sve cijene na web stranici izražene su u valuti Republike Hrvatske s uključenim PDV-om). BIT PROMET d.o.o. (kasnije BIT PROMET) zadržava pravo izmjene cijene bez predhodne najave. U slučaju da uplatite pogrešan  iznos, pobrinut ćemo se da vam u što kraćem roku izvršimo povrat više uplaćenog novca na račun.
 
Sigurnosni standardi
Monri WebPay je pružatelj usluge online naplate na web stranici www.bitpromet.hr te snosi pravnu i tehničku odgovornost za plaćanje kreditnim i debitnim karticama.
Monri WebPay je certifificiran prema PCI DSS standardu.
PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) Level 1 - sigurnosni standard definiran od strane PCI DSS globalnog vijeća sastavljenog od predstavnika svih svjetskih kartičnih brandova. PCI DSS onemogućava kartične prijevare uz povećanu kontrolu podataka i primjenjuje se na svim kartičnim brandovima (Visa, Mastercard, Maestro, Diners i Discover. 
3-D Secure protokol - globalni standard za autentifikaciju kupaca/korisnika kartica u sustavu sigurnih internetskih transakcija. Globalni platni sustavi Mastercard i Visa razvili su vlastite programe sigurnosne kupovine na internetu bazirane na 3-D Secure modelu, Mastercard SecureCode i Verified by Visa. Protokol je zasnovan za provjeri identiteta kupca korištenjem SSL/TLS tehnologije.

 
 
  • Mastercard
  • Visa
  • Diners Club International
  • Discover Network
 
  • Mastercard SecureCode
  • Verified by VISA
  • Diners Club Sigurna kupnja

Monri
 

Sigurnost plaćanja kreditnim i debitnim karticama
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih i debitnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

 
Uvjeti isporuke 
Za narudžbe putem webshopa mogući su slijedeći načini isporuke (dostave) proizvoda:
a) Na određenu adresu unutar Republike Hrvatske
b) Preuzimanje u BIT PROMET poslovnici - Click&Collect 
 
a) Na određenu adresu unutar Republike Hrvatske adresu:
Naručeni proizvodi se slažu na takav način da prilikom dostave ne može doći do oštećenja. Za dostavu robe koristimo se uslugama kurirske službe ili vlastitim prijevozom. Proizvode isporučujemo isključivo na adrese na teritoriju Republike Hrvatske. Cijena dostave će vam biti obračunata ovisno o težini pošiljke i krajnjem odredištu te će biti vidljiva u košarici prilikom kupnje u web trgovini. Dostava se vrši u roku do pet radnih dana od potvrde primitka uplate na računu ili autorizirane naplate. Radni dani su svi dani osim subote i nedjelje kao i državni i vjerski praznici. Rok dostave je produljen za otoke. U slučaju da se radi o posebnoj vrsti proizvoda može doći do dodatnog produljenja roka. Naručeni proizvodi se isporučuju do kolnog prilaza ili ulaza u stambeni objekt. Kupac je dužan osigurati nesmetani prilaz dostavnim vozilima, u suprotnom dostavljač ima pravo odbiti izvršavanje dostave. U slučaju da dostavljač procijeni da zbog situacije zatečene na dostavnom mjestu može doći do oštećenja dostavnog vozila ili proizvoda, može odbiti izvršavanje dostave. Po primitku  proizvoda kupac je dužan proizvode pregledati i u slučaju da zamjeti nedostatke odmah ih reklamirati dostavljaču. Dostavljač je dužan u tom slučaju odmah napisati zapisnik. Ukoliko kupac propusti reklamirati nedostatke, smatra se da su proizvodi predani u ispravnom stanju te naknadne reklamacije nećemo uvažiti. BIT PROMET ne preuzima odgovornost za moguće štete kao što je propadanje ili oštećenje terena i ulaza objekta u slučaju dostave s težim prijevoznim sredstvom, kao i za oštećenja koja nastanu zbog preuskih ulaza i prilaza do objekta. Kupac sam snosi odgovornost za nastalu štetu prouzročenu pruženjem dodatnih usluga istovara na zahtjev kupca (istovar kranom na uzvišena mjesta i slično). Ako kupac odbije primiti proizvode koje je naručio prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
 
b) Preuzimanje u BIT PROMET poslovnici - Click&Collect:
  • Brza i jednostavna rezervacija
  • Nema troškova isporuke 
  • Mogućnost plaćanja u webshopu ili u BIT PROMET poslovnici
Osim dostave proizvoda na adresu, pružamo mogućnost da proizvode sami preuzmete u jednoj od naših poslovnica diljem Hrvatske. U tom slučaju vam se prilikom kupnje neće zaračunati cijena dostave. Lokacije naših poslovnica možete vidjeti ovdje.

 
Reklamacije i povrati
BIT PROMET d.o.o. (kasnije Prodavatelj) svojim Kupcima omogućuje zamjenu nekorištenih i neoštećenih proizvoda kupljenih u webshopu ili BIT PROMET poslovnici unutar 30 dana od trenutka preuzimanja proizvoda. Kupcu je omogućeno u zamjenu izabrati proizvode iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu na blagajni) u bilo kojoj BIT PROMET poslovnici. 
 
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje putem webshopa u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima, kao i ostalim propisima važećim na području Republike Hrvatske.
Po primitku proizvoda kupac je dužan iste pregledati i u slučaju da zamjeti nedostatke odmah ih reklamirati dostavljaču. Dostavljač je dužan u tom slučaju odmah napisati zapisnik. Ukoliko kupac propusti reklamirati nedostatke, smatra se da su proizvodi predani u ispravnom stanju te naknadne reklamacije nećemo uvažiti. 
Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. 
 
Materijalni nedostaci za koje Prodavatelj odgovara:
  • Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
  • Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
  • Podrazumijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.  Prodavatelj će Kupca o svojoj odluci obavijestiti u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.
Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.
 
Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju predate osobno voditelju BIT PROMET poslovnice, poslati na e-mail adresu info@bitpromet.hr ili na adresu BIT PROMET d.o.o., Velika cesta 39, Odra, 10020 Zagreb s naznakom „Reklamacija“. U pisanom prigovoru obavezno navesti podatke o Kupcu: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora, broj računa, kratki opis oštećenja.
 
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru Kupca:
  • uklanjanje nedostatka,
  • predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
  • sniženje cijene,
  • povrat novca
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je Kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

 
Jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora 
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15), Kupac ima pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora ukoliko je sklopljen na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija poslovnog subjekta (kupnja putem interneta, telefona) u roku 14 dana od datuma potpisane potvrde o preuzimanju proizvoda. U slučaju da Kupac odluči raskinuti ugovor o kupoprodaji na daljinu, može to učiniti bez navođenja razloga tako da nedvosmisleno i prije isteka roka obavijesti prodavatelja o raskidu ugovora o kupoprodaji na sljedeći način: Putem obrasca za jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora - Obrazac za jednostrani raskid ugovora zajedno s proizvodima moguće je donijeti u bilo koju BIT PROMET poslovnicu, poslati poštom na adresu: BIT PROMET d.o.o., Velika cesta 39, Odra, 10020 Zagreb, e-mailom na adresu: info@bitpromet.hr
Preuzmite Obrazac 

Ukoliko Kupac jednostrano raskine ugovor o kupoprodaji, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode Prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
 
Mogućnost raskida ugovora zakonski ne vrijedi za sljedeće situacije:
  • ugovor o uslugama prodavatelj je u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  • predmet ugovora su proizvodi illi usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava kupca na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora su proizvodi koji su izrađeni po specifikaciji kupca ili koji su jasno prilagođeni kupcu
  • predmet ugovora su proizvodi kojima brzo istječe rok uporabe
  • predmet ugovora je isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
 
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
U slučaju eventualnog spora Prodavatelj i kupac će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.
Rješavanje sporova je moguće pred drugim centrima za mirenje.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 9.1.2016., u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ODR).

 
Informacije o proizvodima 
Slike i opisi proizvoda‎ prikazuju načelan izgled i način uporabe proizvoda kako to navodi proizvođač. Djelatnici BIT PROMET-a savjetuju kupce da prije kupnje provjere specifičnosti proizvoda, funkcionalnosti i ostale karakteristike proizvoda.
BIT PROMET će pokušati što točnije navesti informacije o pojedinom proizvodu, ali zadržava pravo pogreške prilikom davanja informacija o proizvodima na webshopu. 
Fotografije proizvoda ne moraju biti istovjetne sa stvarnim izgledom proizvoda. 
Za svaki proizvod je prikazana dostupnost u BIT PROMET poslovnicama. Stanje je informativnog karaktera s obzirom na to da su stanja zaliha promjenjiva te Vas molimo da za detaljnije informacije vezane uz raspoloživost kontaktirate željenu BIT PROMET poslovnicu.
Vrh
Pregled košarice Nastavite kupovati